francien - Reisverslag uit Mugia, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu francien - Reisverslag uit Mugia, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu

francien

Blijf op de hoogte en volg francien

07 Juni 2017 | Spanje, Mugia

Sorry maar ik heb af en toe slecht bereik. Ik heb in Finisterre een Maria processie en zondagavond een geweldig concert op het plein mee gemaakt. Verder blijf ik bezig om mijn enkel op een goede manier weer te gebruiken, alle type is er af. Hier in Muxia is het ook geweldig prachtige rotswanden waar de zee tegen aan klotst, gisteren een mooie zons ondergang gezien. In de ochtend en avond koelt het goed af maar overdag geweldig weer. Zo nu zijn jullie een beetje op de hoogte als deze weer verstuurd kan worden. Liefs pelgrim

  • 07 Juni 2017 - 10:58

    Karin Van Den Broek:

    Hoi Francien,
    Geweldig dat je enkel weer aan de beterende hand (:-)) is. Dus Muxia is ook de moeite waard!
    Wat vliegt de tijd, nog een weekje. Geniet er lekker van xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Met deze schoenen ga ik weer op pad. Nu van Porto in Portugal naar Muxia in Spanje

Actief sinds 13 Maart 2017
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 11529

Voorgaande reizen:

10 Mei 2017 - 14 December 2017

Mijn derde reis naar santiago de Compastela

Landen bezocht: