francien - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu francien - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu

francien

Blijf op de hoogte en volg francien

08 Juni 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Hallo ik ben vandaag uit Muxia vertrokken en zit nu in Santiago heb even een luxe. Kamer voor mezelf met lakens handdoeken wc en douche dat allemaal voor mij alleen. Een nachtje hoor. Morgen zie ik weer, dan ga ik kijken wanneer ik het beste weer naar Porto kan gaan. Je hoort nog liefs pelgrim

  • 09 Juni 2017 - 10:23

    Carla:

    Hoi mam. Hoop dat je een lekker luxe nachtje hebt gehad? Je verdient het, dus geniet er gewoon van. De laatste dagen gaan weer in. Woensdag weer thuis. Neem je positieve energie lekker mee, dan geniet je thuis nog lekker door. Tot gauw. Liefs Carla xxx

  • 12 Juni 2017 - 12:34

    Willy:

    Hoi hoi. Wij hebben het geweldig, maar waar ben je nu? Groetjes Willy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Met deze schoenen ga ik weer op pad. Nu van Porto in Portugal naar Muxia in Spanje

Actief sinds 13 Maart 2017
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 11498

Voorgaande reizen:

10 Mei 2017 - 14 December 2017

Mijn derde reis naar santiago de Compastela

Landen bezocht: