francien - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu francien - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu

francien

Blijf op de hoogte en volg francien

02 Juni 2017 | Spanje, Fisterra

Vandaag met de bus naar Finisterre gegaan. Weg uit de drukte van Santiago. Op het bus station kwam ik nog een pelgrim tegen die ik onderweg ook tegen was gekomen. Was toch even leuk. Zit nu in de alberge van twee jaar geleden. Dus alles is bekend. Mijn enkel begint toch goed te voelen. Ga morgen naar het westelijkste stukje van Spanje en hoop dat het goed gaat. Daar ben ik nog niet geweest dus dat is nieuw. Liefs pelgrim

  • 04 Juni 2017 - 10:34

    Willy Guitjens:

    Hoi Pelgrim, je gaat maar door, geef je enkel de rust die hij nodig heeft, lijkt mij verstandiger, maar ik snap je ook wel, je wil er alles uit halen, blijf je nog lang daar in de buurt of komt er binnen kort een eind aan, ik hoor het wel. Ik zal wat foto's van me doorsturen via watsapp. Succes en sterkte met alles en we horen het wel, groetjes van de thuisblijver Willy

  • 06 Juni 2017 - 11:56

    Jo En Marlies:

    Hallo Francien,
    We hopen dat het je goed gaat op je tocht door Portugal maar denk toch goed aan je enkel wand die moet nog langer mee.
    Hier is het gelukkig een stuk aangenamer geworden met het weer het regent gelukkig na al die warmte.
    We wensen je nog veel sterkte en nog mooie wandel dagen toe.

    Groetjes Jo en Marlies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Met deze schoenen ga ik weer op pad. Nu van Porto in Portugal naar Muxia in Spanje

Actief sinds 13 Maart 2017
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 11527

Voorgaande reizen:

10 Mei 2017 - 14 December 2017

Mijn derde reis naar santiago de Compastela

Landen bezocht: