Francien - Reisverslag uit Vilar, Portugal van francien lodewijks - WaarBenJij.nu Francien - Reisverslag uit Vilar, Portugal van francien lodewijks - WaarBenJij.nu

Francien

Blijf op de hoogte en volg francien

23 Mei 2017 | Portugal, Vilar

Nou mensen was even schrikken gisteren avond kon niet meer op mijn voet staan toen ik eenmaal gerust had. Met veel verzorging en met behulp van een engel is het toch gelukt dat ik hier in een klein voor plaatsje van Redondela ben aangekomen. Het was bloed heet maar de tocht was weer prachtig vandaag. Vanmiddag even sietsta gehouden in een parkje. Er lagen er meer dus het was niet gek. Gelukkig doet mijn enkel niet zo zeer als gisteren hij is nog wel dik. Het pad gaat over keien niet over rozenblaadjes. Liefs pelgrim

  • 23 Mei 2017 - 23:05

    Karin Van Den Broek:

    Hé Francien, dat kun je niet gebruiken, mankementen aan de voeten!!! Rustig aan maar, je hebt in ieder geval tijd genoeg. Geniet van de mooie dingen! Liefs

  • 24 Mei 2017 - 15:20

    Willy Guitjens:

    Hoi Pelgrim Francien, wat een pech, maar zoals ik je ken sla je je er toch weer doorheen, maar als het niet kan sla dan een dagje over en gun je pootje even rust, je zal wel weer mooie belevenissen meemaken en straks als je weer thuis bent daar weer erg van gaan genieten, we wensen je nog vele mooie uitzichten en avontuur, groetjes Henk en Willy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Met deze schoenen ga ik weer op pad. Nu van Porto in Portugal naar Muxia in Spanje

Actief sinds 13 Maart 2017
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 11539

Voorgaande reizen:

10 Mei 2017 - 14 December 2017

Mijn derde reis naar santiago de Compastela

Landen bezocht: