francien - Reisverslag uit Senhora da Luz, Portugal van francien lodewijks - WaarBenJij.nu francien - Reisverslag uit Senhora da Luz, Portugal van francien lodewijks - WaarBenJij.nu

francien

Blijf op de hoogte en volg francien

17 Mei 2017 | Portugal, Senhora da Luz

Het is hier in Ponte de Lima een hele mooie plek. Met heel veel mensen op een zaal geslapen. Gisterenavond hebben we een kikker concert gekregen en vanmorgen hebben de vogels hun best gedaan. Dat krijg je zomaar voor niets erbij. Slapen is weer iets anders met zoveel mensen.Je rust toch uit. Nu is het stuk koeler en geen zon beter wandel weer. Het was een geweldige tocht prachtig natuur. Maar ook veel klim partijen jonge jonge gelukkig ben ik goed boven gekomen. En heb even een foto laten maken door twee Franse vrouwen waar ik ook vaak meeslaap. Zo kom je heel wat mensen tegen maar ik blijf alleen lopen. Wel even een praatje of oppepper maar ga alleen verder. Dat is veel fijner lopen. Toen ik beneden aankwam uit die berg. Liep ik tegen een hostel aan 20.€ met ontbijt en eigen douche en wc die luxe gun ik mezelf vandaag. Ook een groep Australiër zijn hier die was ik op de berg tegen gekomen en heb een groepsfoto gemaakt van hen waren ze blij mee. We zitten nog net iets buiten Rubiaes en om 18.30 worden we met een busje naar het dorp gebracht voor diner. Het eten is van 5€ tot 12€ voor de pelgrim maar het is altijd een 3 gangen en het smaakt altijd geen verschil. Ga nu mijn spiertjes weer verzorgen. Liefs pelgrim

  • 18 Mei 2017 - 14:36

    Karin:

    Hé Francien,
    Je hebt het ritme weer te pakken lees ik. Lekker alleen lopen is het wel hè, ongestoord genieten van alles wat je ziet. Ik hoop dat het slapen beter wordt, een nachtje alleen in een hostel is dan heerlijk!!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Met deze schoenen ga ik weer op pad. Nu van Porto in Portugal naar Muxia in Spanje

Actief sinds 13 Maart 2017
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 11530

Voorgaande reizen:

10 Mei 2017 - 14 December 2017

Mijn derde reis naar santiago de Compastela

Landen bezocht: