francien - Reisverslag uit Conxo, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu francien - Reisverslag uit Conxo, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu

francien

Blijf op de hoogte en volg francien

30 Mei 2017 | Spanje, Conxo

Hallo ik ben aangekomen in Santiago. Het laatste was toch nog pittig. Je ziet de stad al 7 km daarvoor liggen. Maar heb een fijne rust plek. Heb afscheid genomen van de mensen die je het laatst gezien hebt op het pad. Pelgrim rust even.

  • 30 Mei 2017 - 22:03

    Karin Van Den Broek:

    Gefeliciteerd Francien, ook al is Santiago niet je einddoel deze keer. Je hebt het toch weer voor elkaar gekregen, ondanks de pijntjes en de ongemakken. Veel plezier voor de komende tijd!

  • 30 Mei 2017 - 22:05

    Leny :

    Wat geweldig Francien dat je er al bent. Ik ben helemaal verbaasd. Je bent een kanjer. Nu echt je rust nemen.
    Ik mail net met Annie, ze is zondag oma geworden van kleinzoon Ted.
    Geniet van alles en tot gauw, gr.Leny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Met deze schoenen ga ik weer op pad. Nu van Porto in Portugal naar Muxia in Spanje

Actief sinds 13 Maart 2017
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 11502

Voorgaande reizen:

10 Mei 2017 - 14 December 2017

Mijn derde reis naar santiago de Compastela

Landen bezocht: