francien - Reisverslag uit Padrón, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu francien - Reisverslag uit Padrón, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu

francien

Blijf op de hoogte en volg francien

28 Mei 2017 | Spanje, Padrón

Vandaag in Patron aangekomen. Was om 7 uur weg dus het begon net licht te worden en alle vogels zijn wakker prachtig met de natuur ik geniet. En alles slaapt in de dorpjes. Als ik eenmaal loop en door de pijn heen ben gaat het oke. Maak alleen de afstanden niet te groot. Ik heb de tijd en geniet. Hier in Padron is het een drukte van jewelste. Jaarmarkt. En ja ze hebben allemaal lekkere dingen die ik niet mee kan nemen. Maar wel hier proeven. Liefs pelgrim

• 29 Mei 2017 - 08:45

Willy Guitjens:

Hoi Pelgrim, wat een verhalen weer, altijd leuk om iets te lezen van je, je bent wel echt een doorzetter, zeker met de handicap die je nu erbij hebt, dat is niet fijn, maar je bijt je ergere doorheen. Je bent al een heel eind en heb al mooie dingen beleefd nu het laatste stuk, we blijven je volgen. Het word vandaag 33gr. Dat is ongekend hier, maar we genieten ervan, gisteren 63km gefietst, het was heerlijk vandaag rustig aan, we gaan in augustus de 11 stedentocht fietsen, lijkt me heel erg leuk, als het weer maar mee zit. Nou Francien nog veel gezelligheid en niet teveel lekker hapjes, jawel hoor, geniet van alles om je heen en dat doe jij zeker wel. Knuffel Willy