francien - Reisverslag uit Tui, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu francien - Reisverslag uit Tui, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu

francien

Blijf op de hoogte en volg francien

22 Mei 2017 | Spanje, Tui

Vandaag ga ik aan het tweede stuk beginnen. De inventaris gedaan krijg twee blauwe teennagels en van mijn knie zit nu in mijn enkel. Dus de schade valt mee. Fijne rustdagen gehad. Het is nu prachtig weer 25 gr wat nog uit gaat lopen boven de 30 gr voor deze week. Ga me weer een pelgrim voelen nu ik mijn rugzak weer in ga pakken. Liefs pelgrim

  • 22 Mei 2017 - 09:21

    Annelies:

    He pelgrim, Na het rusten kun je er weer tegen aan! Nog hele fijne dagen voor de rest van je tocht!!

  • 22 Mei 2017 - 14:45

    Jo En Marlies:

    He Francien, We wensen je veel sterkte en geniet er maar van maar doe het vooral rustig aan.
    Lieve groeten van Jo en Marlies

  • 23 Mei 2017 - 09:22

    Willy Guitjens:

    Hoi Pelgrim Francien,
    Hoe gaat ie? Hopelijk weinig last van je teennagels en je knie en enkel, het is hier prachtig weer en we doen veel fietsen, dus wij trekken er ook op uit. Henk en ik volgen je en houden je in de gaten, lieve groetjes van ons uit Meerwater . Xxxsjes en een dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Met deze schoenen ga ik weer op pad. Nu van Porto in Portugal naar Muxia in Spanje

Actief sinds 13 Maart 2017
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 11509

Voorgaande reizen:

10 Mei 2017 - 14 December 2017

Mijn derde reis naar santiago de Compastela

Landen bezocht: