francien - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu francien - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu

francien

Blijf op de hoogte en volg francien

26 Mei 2017 | Spanje, Caldas de Reis

Goedemiddag wat een dag. Nou ik ben in de bus gestapt. Het regende en onweerde en met het op en neer gaan zag ik niet zitten in de mist. Jammer maar moest verstandig zijn. Ze wilde me wel meenemen een clubje pelgrims. Dat wilde ik niet. Ik loop te langzaam voor hen en wilde geen last zijn met dit weer. Dus alleen in de bus ook een ervaring en geloof dat het prachtig was om het te lopen. Ben in Caldas de Reis uit gestapt met nog steeds bakken met regen. Nu het 3.30 uur is het droog en hoop ik dat ik morgen zonder onweer kan vertrekken. Liefs pelgrim

• 26 Mei 2017 - 15:54

Toos Van Riet:

Hoi Francien,
    Jammer, dat het zo'n slecht weer was. Hier is het warm, te warm voor een pelgrim.
    Veel wandelplezier, ik lees met weemoed je verslagen.
    groetjes! Toos

• 26 Mei 2017 - 20:43

Willy Guitjens:

Hoi Pelgrim, wat jammer dat het slecht weer is, nou, hier is het lekker warm, morgen nog warmer, We doen het rustig aan. Even ander nieuws Henk Hofs ligt al 2 weken in het ziekenhuis, gaat niet echt goed met hem. Het stond op Facebook, ook raar. Maar dan weet je het. Lieve groetjes en morgen hopelijk weer op pad. Wij gaan de papieren van de cruise ophalen, begint al echt op te schieten. Groetjes Henk Willy

• 27 Mei 2017 - 16:31

Toos:

hallo als je net zo n weer hebt als wij dan is het heel warm want Kim moet morgen ook lopen maar moeten ook eerder starten hier is alles oké hou me wel rustig loop ze nog gr toos

• 27 Mei 2017 - 17:45

Karin:

Goed zo, hou vast aan je eigen ritme en doel ! Even pas op de plaats