Francien - Reisverslag uit Tui, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu Francien - Reisverslag uit Tui, Spanje van francien lodewijks - WaarBenJij.nu

Francien

Blijf op de hoogte en volg francien

20 Mei 2017 | Spanje, Tui

Met een zaal weer vol pelgrims, was het afzien voor vele die het nog niet gewend zijn. Ze gingen in de huiskamer op de gang en in de eetzaal liggen het was een rommeltje. En al heel vroeg allemaal weg. Behalve de fietsers die bleven het langst. Er zijn nu veel nieuwe mensen op het pad bij gekomen. Heb het rustig aan gedaan en ben bewust over de brug van Portugal naar Spanje gelopen, onder stroomde de rivier Mino. Heb een heerlijke hostel dus ik houd het hier wel uit tot maandag. Laat in het weekend die snelle even doorlopen. Het is prachtig terras weer. Liefs pelgrim

• 20 Mei 2017 - 16:52

Carla:

Hee mam. Wat ben ik toch trots op jou. Wat een avontuur toch weer. Geniet van je vrije tijd. Ga lekker dat terras maar op!! Liefs uit Best xxx

• 20 Mei 2017 - 17:30

Marina:

Wouw lieve Francíen, wij zijn ook super trots op je dat alles zo goed gaat.Geniet van deze paar rustige dagen, in Spanje, drink en eet lekker , en proef als het kan deze lekker kleine paprika's, zijn naam en Spaans is "pimientos del padron".komen oorspronkelijk uit Galicia , dus profiteren je ben nu en het perfecte plek,jijiji , Rene is gek op! Hey....Veel plezier maatje kus van ons

• 20 Mei 2017 - 23:35

Buurvrouw Karin:

Hola peregrina,
    Wat een drukte, lekker dat je de tijd hebt om het even aan je voorbij te laten gaan. Je klinkt goed Francien, nog steeds alleen en genieten van iedereen waarmee je kennis maakt. Ik geniet met je mee. Liefs.

• 21 Mei 2017 - 19:01

Willy Guitjens:

Hoi hoi, wat een verhalen weer en nu een weekendje rust genomen, is heel goed voor je, laat de anderen maar doorlopen, jij doet het op jou manier, helemaal goed, morgen weer verder, heel veel succes, we denken aan je, lieve knuffels van ons, Henk en Willy

• 21 Mei 2017 - 20:21

Wiesje:

Hallo Francien,
    Mooi om je zo te volgen... ik heb zoveel bewondering voor je!
    Ook op deze reis wens ik je weer heel veel succes toe. Lieve groet,