francien - Reisverslag uit Senhora da Luz, Portugal van francien lodewijks - WaarBenJij.nu francien - Reisverslag uit Senhora da Luz, Portugal van francien lodewijks - WaarBenJij.nu

francien

Blijf op de hoogte en volg francien

16 Mei 2017 | Portugal, Senhora da Luz

Zo nu het vervolg het was een echt pelgrims pad. Met keien en keien dus goed opletten geblazen. Ik wil iedere keer eerder stoppen maar om de een of andere reden loop ik door. De natuur is heel mooi hoor, en ik geniet. Ben nu in Ponte de Lima aangekomen. Ook een mooi plaatsje niet zo groot als Barcelos gelukkig daar heb ik het niet op. Slaap nu met heelveel mensen er zal best een snurker bijzijn. Maar als je moe bent zal het lukken. Ik voel nu mijn spieren wel en schouders door de langeren afstanden werkt dat. Verder heb ik geen blaar of iets anders. Hoop het zo te houden. Hoop morgen de was te doen. Zo jullie weten het weer. Liefs pelgrim

• 16 Mei 2017 - 22:24

Leny:

Heel goed van jou, Francien, je loopt weer als vanouds. Ga niet te snel, geniet van al die mooie mensen en van de prachtige natuur. Ik volg je via al je reisverslagen, geweldig dat dat zo kan. Heel veel succes, en voldoening van je reis, gr. Leny